Shopping

Hej. Lovade ju bättre uppdatering men nu är det så här att min data har gått sönder. Lämnade in den på lagning i dag och den är inte klar förren om 2 - 4 veckor! Utan data så länge, blääää. Dock får jag låna Jennys ibland så blir kanske något inlägg ibland, annars hörs vi om några veckor :)
Blev föresten inte den marinblåa lami cell hjälmen. Den var slut och kommer inte in förren slutet av oktober och så länge kan jag ju inte vara utan hjälm. Så det blev en sån här i stället.
 
 
 
 
Invigde den i dag på först Lotta och sen Nemo.
 
 
Köpte även dessa och ÄNTLIGEN har jag hittat världens skönaste ridhandskar. Guldstjärna till dom :D
+ en ryktborste på extrapris ;)
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback