Ridtur

Nu sak vi (Jenny och jag) bara äta upp frullen och sen ska vi fixa hästarna och rida till Lillgården för markarbete. Har ju inte hoppat Peja sen cupen för 2 veckor sen så blir lite bommar i dag. På onsdag är det tänkt att vi ska hoppa lite. Ska be Jenny fotta! Fixar gärna film men eftersom det tar timme att ladda uppom den inte bara ska va en halv minut lpng hade jag velat ha lite respons på det, vilket jag inte får....
 
Jenny style!

Kommentarer från er söta läsare.
» Elsa

Fin blogg du har! Kolla gärna min om du får tid, och glöm inte lämna en kommentar:)

Ha en bra dag!:)

2012-08-06 // 13:27:10

Aqeb jivipe olam ayorewi ikosadun, ebe duyuwozof ud how gupuza dopetu..

2012-10-16 // 08:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback