Lite smått & gott :)

Hela dagen i dag har ägnats åt ridbanan. Efter det red jag lite dressyr barbacka på Lotta inkl lekridning och sen åkte vi och handlade. Sitter just nu med en skål godis framför näsan, behövs efter allt vårt jobb på banan. I morgon ska det fotsättas, men det blir betydligt lättare. Ska bara jämna till och lite sånt. Sen ska jag göra något med Nemo, tömköra i skritt först och sen longera tror jag att det blir. Sen klockan 16.00 åker vi till Tågarp för terrängträning. Har inget annat speciellt att skriva om så vi kör de närmaste tävlingarna vi är anmälda till:
 
* v 33, Lördag - hopptävling i Trolleholms RF, LC +5 & LB
* v 34, Lördag - hopptävling i Perstorp Rf, LC & LC +5
* v 35, Söndag - hopptävling i Ödåkra RS, LC & LB (Jenny ska kanske hoppa henne en klass)
* v 37, Lördag - dressyrtävling i Åstorp RF, LB:1 med Rainbow (kanske)
* v 37, Söndag - dressyrtävling i Åstorp RF, LA:2 & LAP:1
 
Där är även en fälttävlanstävling den 14 - 16/8 vecka 37, men det beror om vi hinner få fälttävlanskortet innan dess.I så fall är vi kanske , med i fältävlan i stället för dressyren. Dock vill jag gärna börja rida LAP:1 nu så jag kan kvala nationell dressyr.
 
 
 
Kommer inte hinna blogga under dagen i morgon heller, men har fixat tidsinställda :)
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback