Hello!!!!

Har haft en liten bloggpaus vilket har varit väääldigt skönt, att bara kunna skita i bloggen ett par dagar :) Skolan har dragit igång igen. I dag ska vi till golfbanan och sen äta på resturang. Det bästa med skolan är att vi aldrig har några läxor, bara provibland. Om man gör det man ska på lektionerna och hänger med behöver man inte ha några läxor sa dom. Och eftersom de allra flesta har häst och åker långt till dom också så ska man hinna med.
I måndags red jag ett dressyrpass på Lotta. Det gick bra men har ändrat på tävlingen då vi ska rida LAP:1 programmet. På lördagen ska rida LB:1 med Lotta och LC:2 och LB:1 med Rainbow. På söndagen ska jag bara rida LAP:1 programmet. I kväll, närmare bestämt klockan 18.15 ska Jenny och jag träna för Erika. Dressyr då. Men nu ska jag till skolan, hej så länge :)
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment
- 
Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

2012-08-23 // 21:22:01

Hej, ska du AAALDRIG örja blogga igen eller? För jag saaknar din blogg :D den e bäst!

2012-08-25 // 00:04:48
» Sofie

När ska du blogga igen?! Älskar ju din blogg!!!! :(

2012-08-25 // 11:41:01
» Elsa

Fin blogg! Kolla gärna min och glöm inte lämna en kommentar;)

Ha en bra dag!:)

2012-08-25 // 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback