Hej läsarna som fortfarande är kvar!

I'm back! Vart välbehövligt med en bloggpaus faktiskt. Komma på nya ideer och få tillbaka bloggsuget igen. Sen var det många nya intryck på  skolan och har varit dödströt när jag kommit hem. För er som inte vet så går jag på Helsingborgs Ridgymnasium, naturvetenskap profil djursjukvård. Dock hoppas jag kunna byta till profil ridning i stället. Klassen är riktigt bra, trevliga och bra gemenskap. Lite roligt att jag känner igen typ hälften av klassen från tävlingar ;) Vi har aldrig några läxor. När rektorn kom in för att informera om olika saker sa han: när vi slutar jobbet på dagarna vill inte vi ha med oss det hem. Det ska inte ni heller ha". Och de försöker ha så lite prov som möjligt. Nu ska mamma och jag snart köra till Hööks, det ska bli en ny hjälm i dag. En sån här:
 
 
 
 
Är dock superirriterad på att blog.se inte kan fixa så man kan kolla statistiken. Har inte kunnat det sen början på Augusti.

Kommentarer från er söta läsare.
» Sofie

Jaaa vad roligt att du är tillbaka!! :)

2012-08-25 // 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback