Hästdag

I dag har vi kollat på nationshoppningen i lag på TV. Både Rolf-Göran och Henrick felfria och en superstark runda av Lisen! Sen red jag ett dressyrpass på Rainbow medans jenny red ut en längre runda med Lotta. Jag älskar att rida ett dressyrpass på banan men är inte så förtjust i att rida ut och Jenny tvärtom så vi böt pålle i dag. Han gick riktigt bra men ändå inte samma känsla som jag haft vi de andra dressyrpassen på honom. Sen red Jenny Lukas på banan, jag löslongerade Nemo med bommar och småskutt och mamma högtryckstvättade stallet. Så nu är hela stallet storstädat och rent :) Här är några bilder jag fottade när Jenny hoppade Lukas lite lågt. Har en rolig film med Lukas och Nemo som jag måste visa sen. Men tar ett tag att ladda upp den så den får ni senare eller i morgon :)
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback