FILM!

 
 
 
ÄNTLIGEN lyckades jag fatta hur man laddar upp bilder :D Dock är det här en gammal film sen Juni, och det va innan vi började jobba med att höja formen, nu går hon i lägre form än riktigt dressyrform. Ignorera mig dock ;)
 
(dålig kvalitee och ryckigt men bättre än ingenting kanske?)

Kommentarer från er söta läsare.
» Sara

Oj shit vad duktig du e! Man ser verkligen vilket jobb du har lagt ner och det ger resultat!! Verkligen jätte fina ni är tsm, tinne nr 2, asså verkligen sjukt imponerad! Kan du inte lägga upp filmer oftare för det ger mig mycket att kolla på andra duktiga ryttare sen hur du rider mm är väldigt intressant och imponerande!
Älskar din blogg hoppas det blir filmer oftare nu :)
Kramar från ett stort fan <3

2012-08-01 // 14:24:42
» Sara

Oj shit vad duktig du e! Man ser verkligen vilket jobb du har lagt ner och det ger resultat!! Verkligen jätte fina ni är tsm, tinne nr 2, asså verkligen sjukt imponerad! Kan du inte lägga upp filmer oftare för det ger mig mycket att kolla på andra duktiga ryttare sen hur du rider mm är väldigt intressant och imponerande!
Älskar din blogg hoppas det blir filmer oftare nu :)
Kramar från ett stort fan <3

2012-08-01 // 14:24:43
» Sofie

Shit vad duktiga ni är, värsta dressyr proffsen ju. Roligt med en film för man får mer inblick i hur du rider, ser väldigt lungt ut och hästen ser ut att trivas med dej på ryggen.

Jag längtar redan till nästa film kommer :)

2012-08-01 // 14:25:12

Tack för alla härliga kommentarer!!! :D

2012-08-01 // 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback