Dagens ridpass, Lotta - 9/8 - 12

 
 
 

Hade precis skrivit utförligt om dagens ridpass och så raderas det, jääääävla datorskit! Orkar inte skriva allt igen.

 

Började värma upp i trav och galopp efter framskrittningen i låg form. Hon va lite stel i dag också, speciellt i högersidan men det va mycket bättre än i går. Sen red jag LAP:1 programmet. Det gick förvånansvärt bra, hon va riktigt fin. Efter det fick hon en skrittpaus medans jag kollade på Rainbow och Jenny. Efter det filmade Jenny oss lite nínna jag travade av henen ca 5 minuter. När vi kom hem kylde jag henne och masserade hela henne eftersom hon ska ha ledigt i morgon och inför hoppningen på lördag. Hon va fin i dag men ändå trött och det var varmt så filmen är inte från vår bästa sida precis.


Kommentarer från er söta läsare.

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

2012-08-09 // 23:41:25
» Sofie

Jätte fina ni är, det ser ut som ni är värsta dressyr proffsen ( vilket ni är) syns att hon trivs med dej på ryggen verkligen!! Och filmer är alltid lika roligt att se, denna hade väldigt bra kvalite dessutom!! :) kram!!

2012-08-09 // 23:45:19

Ett ord WOW! Även om du skriver att du inte tyckte det gick så bra så ser det Verkligen super bra ut, Shit vad fin hon är!!
Mycket bättre kvalité på denna film oxå och jag hoppas VÄLDIGT mycket på att det kommer fler (: <3

2012-08-10 // 09:51:50

Tack för alla kommentarer :) Blir ännu mer sugen på att visa film när jag får så bra respons :)

2012-08-10 // 10:01:55
» Jenny

Hha, blev ganska studigt eftersom jag travade med för att kunna filma henne.. XD ;)

2012-08-10 // 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback