Väst

Minns ni att jag hade hittat ne perfekt väst? I alla fall, hon som säljer den svara jättesnabbt i början och verka väldigt trevlig och pålitlig. Nu har hon inte svarat på 4 dagar och sist hon hördes av sa hon at hon hade flera andra intresserade men ändå la hon ut de på annons för nån dag sen igen. Konstigt eller vad?

Så nu är jag fortfarande på jakt efter en väst och undrar om någon av mina kära bloggläsare har en väst att sälja till bra pris?

Krav: Bra skick, marinblå panelväst (sånna rutor) och storlek children XL eller vuxen XS.

Har du en så får du jättegärna kontakta mig på [email protected]
Inte nödvändigt med marinblå, kan funka bra med svart också. Mejla på!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback