Vad ska bli bättre?

Vill höra era åsikter. Det är ju ni som läser den och sak (förhoppningsvis) gilla den. Så frågar er nu: Vad kan jag förbätrra med bloggen och inläggen? Fler inlägg av något slag? Mindre? Vill veta allt ni sitter på!

Kommentarer från er söta läsare.

jag skulle vilja veta mer om dig, du skriver nästan bara om hästarna (asså om du vill öppna dig i bloggen), jag gillar även dina hissar/dissar och lyx/budget väldigt mycket så fortsätt med dem :) men mina favorit inlägg är när du skriver om hur ditt ridpass gick-vad ni gjorde vem som red var ni red för vem ni red och hur det gick osv (gäller även dina tävlingar, som är roligast) :) kommer inte på nåt mycket mer som du skulle behöva bättra nu, som jag har sagt innan så är detta en av Sveriges bästa bloggar enligt mig :)

2012-04-11 // 09:30:28

Ska försöka med det :)

2012-04-11 // 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback