Svar på fråga

hon har väl inte sååå sort huvud?! :o
snäääla ge svar i ett inkägg i bloggen?? :)

Jag köper full eller x-full i pannband just för att jag vill att det ska hänga ner MASSOR i pannan. Allt jag köper till Lotta köper jag i full (utom täcken, sadlar och skydd) dels för att jag ska kunna ha det till våra storhästar också och dels för att jag älskar stora saker. Vill ha allt jättestort både på hästen och mig själv :)  


Kommentarer från er söta läsare.
» Elin

Hej! Behöver du ny design?:) Jag gör gratis, läs mer här!:D :



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/april/behover-du-ny-design.html#comment

2012-04-09 // 14:25:17

jahaaa tack för att du svarade i bloggen!! jätte snällt :)

2012-04-10 // 10:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback