Söndagen

I morgon förmiddag kör vi Nemo till Stall Öberg där han ska stå ca en månad för utbildning av en mycket duktig ryttare. Hon tävlar upp till och med 1.55 hoppning. Jag är jäkligt förkyld igen så i morgon ska jag hälla i mig Kan Jan g oh testa det. Blir första gången. Någon som har testat det och kan säga nåt om den? Hade varit supper :) Ska fixa Nemo superfin i morgon. Rykta honom ordentligt, så han blir glänsande (fast till det behövs inte mycket rykt) och sen sak han ha sitt fina bruna fleecetäcke med ljusblå kant och matchande grimma och svarta transportskydd. Nu har jag även fått tvättat mina hoppschabrak så nu är all utrustning till hoppningen putsad och fin, bara dressyrschabrakerna och dressyrsadlen kvar nu! Nu sak jag kolla klart på Smartare än en femteklassarne, Bye bye so longe!




Kommentarer från er söta läsare.

Hej, nu ligger vinnarna upp från dagens bloggtips från den 27 och 28/4 på bloggen! Klicka in och kolla om du vann? Anmäl dig gärna imorgon igen till den nya !



kram sandra

2012-04-28 // 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback