Skola i morgon....

Hej! Hann ej med nån ridtur i dag. Men följer schemat från och med i morgon hoppas jag! I dag har vi varit på väla stor del av dagen. Jag (eller mamma va det ju) köpte: 2 koftor, en ljusblå och en limegrön, en vinröd v-ringad tunnare tröja och ett orangerött linne. Skulle haft jeans och löpartights också men det hittade vi inte. Jag ska rida Peja denna veckan också pga tävlingen och sen sak Jenny ta över henne och jag ska ha Nemo. Ska börja med tömkörning/longering och sne sak mamam börja longera mig när jag rider då han är som han är. Sen sak vi även ta hjälp av duktigare tränare, bland annat Anna och Jan som jag träna för innan. Tror det kommer bli riktigt bra då. Nu sak jag sova då det är skola i morgon. Första skoldagen på 9 dagar och går till 16.00....kul -.-
Kommer även bli lite förnyning på bloggen så småningom, med header och sånt. Nu ska jag sova, night everone <3


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback