Putsar kväll!

Hejsan! Måste bara berätta en sak som hände i morse. Vi tar alltid bussen klockan 8.00 men så i morse kom vi dit 7.55 och stod där och väntade och väntade på den. Den brukar alltid vara där nr vi kommer redan. Klockan blev 5 över, 10 över och kvart över. Ingen buss. Jag va tvungen att va på skolan 8.25 eftersom NP började 8.30. Klockan blev 8.25 och ingen bussjävel. Då ringde Jennys mobil och sne sa hon att bussen inte hade kört till den sista hållplatsen (den vi stod vid) så den kom inte. Då cyklade Jenny och jag hem den korta biten igen och släppte ut hästarna och lite sånt. Nästa buss gick lixsom inte förren 9.08. Den bussen kom i alla fall men när den skulle starta så funkade den inte så den körde inte därifrån fören 9.15 och jag va inte framme vid skolan förren 9.30 - 20 minuter kvar av provtiden på 2 timmar. Som tur va fick jag sitta kvar när de andra var klara och skriva hela tiden ut :)

I dag ska Peja få vila. Eftersom hon alltid vilar på tisdagar och på tisdag ska vi på hopptävling så därför får hon vila i dag i stället så hoppar jag henne i morgon. I stället håller jag nu på att putsa all Lottas utrustning: 2 träns, en dressyrsadel, en hoppsadel, dressyrgjorden ska tvättas, hopplattan smörjas, mina stövlar, schabraken ska tvättas osv. Det blir min fredagskväll aktivering!


Kommentarer från er söta läsare.

Hahahah hur lyckas man?! :D

2012-04-27 // 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback