Oj glömt att blogga! ;)

Har ändå inte hänt nåt speciellt. Har mockat, bytt schabrak på sadlen och ridit ett lösgörande pass. Mer om det senare. Nu ska jag putsa av stövlarna då dom är minst sagt leriga. Brukar inte fixa så till klubbtävling, brukar inte ens ha vita ridbyxer men det va sjukt länge sen jag tävla dressyr och älskar alla föreberedlserna så fixar lite extra ändå! Sen kan det knappast kallas klubbtävling längre för de flesat som är med är från andra klubbar, så en lokal, ha ha :) I LB:1 startar jag 11.47 och i LA:1 12.37. Hade velat ha längre paus för henne imellan, nu hinner hon ju knappt ridas klart ett programm förren man ska sitta upp igen. Aja, hon får matas med havre mellan så hon blir pigg!

Utrustningen:

 

Jag ska i alla fall ha vita ridbyxer och marinblå fleecetröja. Peja ska ha ett vit kubbschabrak med marinblå passopal och inga knoppar. Så lite matchning blir det ju i alla fall med schabrak, tröja och sen min hjälm.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback