Nytt utseende!

Vill allra första börja med att tacka www.slowmotionphoto.blogg.se för den fina headern. Jättesnällt, tack! :D

Nu i kväll ska jag plugga in 39 stycken tyska verb för vi har verb prov på torsdag och sen när det är gjort är jag ledig, haha som jag har varit hela dagen ;) Nu är det enda som fattas på min blogg att kameran sak fungera och att min data ska lagas. DÅ kan ni vänta er massor med nya bilder flera gånger i veckan (förhoppningsvis) Mycket roligare att skriva om t.ex dagens ridpass också när ni både kan läsa om min känsla av passet, men även se det på bilder. Så sak faaan se till att fixa det nu.

 

Än en gång, tack slowmotionphoto :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback