No rubrik

Nu kollar jag på Lyxfällan, riktigt roligt att skratta åt dom. Jag menar, hur dumma i huvet får vuxna människor va!? Sjukt. I morgon har vi det sista (puh) nationella provet i engelska. Det är i en timme och 20 minuter som provtiden är och när den är slut så slutar vi. Så i morgon börjar jag 8.30 och slutar 9.50. Passar perfket för då har jag riktigt ordentligt med tid att bygga bana och hoppa på Lillgården. Hoppas bara att banan har torkat upp för nu när det regnat så mycket är den väldigt tung. Också säger dom att underlaget på banan är som bäst när det har regnat mycket. Nu ska jag skriva Dagens ridpass och göra nåt tidsinställt då jag inte kommer ha tid att blogga när jag kommer hem. Då blir det direkt ut till hästen! :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback