Måndag

Hej!

När jag kom hem från skolan gick Jenny ich jag ut och red direkt. Vi red ut i ca 1,5 timmar fast vi tog det väldigt lugnt eftersom Jenny hade hunden med sig (Dixi). Så 3/4 av turen blev skritt. Det va så himla skönt väder så vi red upp till affären i byn (ca 2 km) och köpte glass och godis. Sen red vi inom en liten skog på vägen hem. Pejson va piggelin så jag fick rida lite i förväg och sen vända tillbaka medans Jenny skrittade på, haha. Hon travade och galopperade såklart också men eftersom Dixi har dålig konids fick hon skritta lite extra. Nu ska jag kolla på 2 1/2 men och jag glömmer förståss inte att göra tidsinställda till er :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback