Lördag

Nu är Jenny på grönt kort-kurs. De är en intensivhelg med två heldagar, både i dag och i morgon. När jag tog grönt kort hade jag 2 veckor på mig att träna men jenny har bara en kväll, eftersom dom sak skriva provet redan i morgon. Snabba tag! Jag själv har precis ätit och innan det släppt ut hästarna. Kolla ut genom fönstret för en halv timme sen och såg att Lukas hade rymmt från hagen och gick och betade på gräsmattan. Fast nu såg jag inte honm där längre så får kanske gå ut och se vart han tog vägen. Tror han är rastlös nu när inte Jenny rider honom så sen ska jag rida ut med Lotta och ska ta honom som handhäst. Vi hörs i kväll igen.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback