Jippsi :D

Vet ni vad? Nu bloggar jag från min egen data igen. Den är (äntligen) lagad efter sisådär 3 år. Så nu blir det bilder igen förhoppningsvis. Bara svårt att få tag på fotograf jue ;) I dag på idrotten hade vi judo, och i slutet nr vi hade gått igenom alal greppen så körde vi match killarna för sig och tjejerna för sig. Och vem vann av tjejerna? Jo jag så klart ;) Så akta er för mig, ha ha! I dag hade Lotta vilodag med promenad, vilket hon alltid har på tisdagar. I morgon kör vi ett dressyrpass eftersom det är Onsdag. Följer schemat stenhårt denna vecka! Så i dag har jag inte mycket att skriva om annat än att jag har en snarkande katt (jo det är sant) bredvid mig. Så nu ska jag sluta babbla och göra nåt vettig, t.ex fixa tidsinställda tills i morgon. Bye bye kära läsare!
Bildbomb på Lotten <3


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback