Jenny bloggar (!)

Hellu! Nu kör lila jag ett inlägg här,, ofc om lille Raini! <3

Jao... Idag har jag då ridit han. Och det gick ju hyfsat typ.. bättre än igår iaf. SEN så hoppade dressyrexperten Johanna cpskadadsson upp och han knäckte ryggen, för hon va för fet... Hehhe nä ente rktigt.. Hon ska ju alltid va så jävla bra på dressyr så då gick hansåklart perfekt och innan skulle man´dra´ cp mycke i han för att han skulle gå på tygeln fast efter johanna behandlingen så kunde man rida han normalt. bara lite extra stöd. Men ja e SUPER nöjd med min lilla bääääbisregnbåge..

TACKAvet ja HOPPNING!!!!

De e typ as bra för johanna hjälper mig att knäcka ryggen på min häst=dressyr och jag hjälper henne med knäpplotta i hoppningen. Hon går bra nu menni skulle se innan... ja säjjer bara hjälp....

jajja nuska jag gå ut o mocka och sen tvingar mongoungen mig att rida lotte pott.

Hoppasn ni gilla mitt lilla inlägg, tycker ni jag borde skaffa blogg? ja e ju så bäst!

// Jenny den coole ( och rainbow <3 )


Kommentarer från er söta läsare.

Haha lol du e alltid så jävla ful jenny!!!! :D

2012-04-30 // 17:22:29
» Jenny

du då??

2012-04-30 // 23:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback