Hööks

När vi satt och åt i kväll vid 18.15 så sa jag till mamma att jag behövde nya ridskor och att Hööks har 20 % rea på skor nu. Så fråga hon till när och då sa jag tills i dag. Så vid 18.35 satt vi i bilen på väg till Hööks, vi va där 18.45 och hade en kvart på oss innan dom stängde. Vi fick tag i ett par som jag tycker är superbra (ett plus är att det är de billigaste också). Det va väldigt utplockat menjag har så stora fötter (41-42) så min storlek fanns kvar :) Skulle även haft ett par till jenny men dom va så himla höga i knäet så man kunde inte böja på benet, så det blev inga. Nu har jag även varit duktig och fixat tidsinställda till er, tagit disken 2 gånger, pluggat SO - andra världskriget i 1,5 timmar och bakat dubbel sats chokladmuffins. Det blev 27 stycken och heelt perfekta :) Palla inte rida i dag utan va mycket mer sugen på att bara mysa med henne. Så det blev rykt, massor av godis (för hennes del) och en promenad. Tror att hon också tyckte det va skönt. Är så sjukt sugen på dressyrtävling. även om det är skitroligt att hopap så är det dressyren som är absolut bäst. Men vill ändå ha en häst som hoppar LB då jag tycker att även en dressyrhäst ska klara LB. Sen längtar jag super mycket till utesäsongen börjar. Hon blir en helt annan häst på dressyrbanor som är utomhus, hon får jättebra framåtbjudning och blir riktigt, riktigt flaschig! Även hoppning är bäst ute när man känner vinden och vinddraget :) Love.... <3
Nä, nu måste jag sluta innan ni stupar. Bye så länge.


De här köpte jag.


 

De här skulle vi köpt till Jenny.


Kommentarer från er söta läsare.

Gillade du inte brun utrustning?

(svara i bloggen) :)

2012-04-18 // 22:13:26

Vill ej ha bruna ridskor om jag ej har bruna chaps till och nu behöver jag bara ridskor.

2012-04-19 // 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback