Hemma

Hello! Satt på Hemkunskap lektion och Lotta (inte hästen Lotta utan min HK-lärare) babbla på som fan om konsumenträtt, öppet köp, reklamation och bla bla bla bla. Till på köpet gjorde vi olika saftsoppor och krämer vilket va det äckligaste jag nånsin ätit. Usch! Sen medans hon babbla så kolla jag på klockan och såg att det va 3 minuter tills bussen går och det går bara en i timmen. Panik! Rafsa i hop mina saker, satte in tallriken i diskmaskinen och sen träna löp till skåpet och ta mina saker. Och nu har min fot somnat. Great! Ska i alla fall ut i stallet snart och mocka, år dock se om jag rider då det är riktigt trist väder ute, men om jag gör det ska vi rida ut. I morgon åker 5-åringen i väg till Stall Öberg för utbildning och tillridning. Sen om han blir ridbar igen så kanske jag tar honom och Lotta får vandra vidare till nästa ryttare :) Vi hörs senare mina vänner! :)
Lite nya bilder på Lotta :)



Unversums finste svans! Det finaste på henne ha ha;)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback