Hejsan på dejsan

I dag har jag varit ute, fixat med staket och grindar inför sommarbete och tills hästarna går ute hela dygnet. Red ej i dag då jag känner mig sjuk igen och febrig. Mycket riktigt hade jag 38 graders feber :( Får damp tror jag.... Men hon förtjänade en extra dags vila tycker jag. Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas jag är bra till tävvlingen på söndag annars får jag riktig damp. Nu sak vi äta....snart i alla fall så fort mamma kommer hem. Hon är och påskhandlar. Bloggar inte mer i kväll tror jag, så i så fall återkommer jag (och ni) i morgon. Bye!


Kommentarer från er söta läsare.

Ny hästblogg där vi uppdaterar regelbundet med nya foton och videos! Kolla gärna http://teamkt.blogg.se

KRAM!

2012-04-04 // 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback