Hej i dag

Kommer aldrig på några bra rubriker, men ni får helt enkelt stå ut. I dag är i alla fall datan äntligen hemma så i morgon hade jag tänkt att ni skulle få de första, nyfottade bilderna på denna bloggen! Ska rida igenom Peja ordentligt då hon va superstel i dag (förståeligt då hon ej gått dressyr på 2 veckor). Vet inte om jag kan få tag på nån som fottar under passet, men om inte så tar jag bilder före och efter passet :) I morgon efter skolan ska jag till dentist så kommer inte hem förren vid 15 i morgon. Ska såklart fixa några inlägg tills i morgon under dagen. Sen måste jag smörja sadlen för den är stenhård och väldigt smutsig. Brukar smörja utrustningen en gång i månaden, men har inte tat mig an dressyrsadlen på länge. Hur ofta smörjer ni er utrustning?

 


Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

sv: nej, han är en engelsk springer spaniel.

Ser ut som en cocker, men är lite större!

2012-04-12 // 21:31:36

När jag får tid o lust vilket är VÄLDIGT VÄLDIGT sällan (lust) haha :D

2012-04-12 // 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback