Hej!

Vet ni.... min älskade laptop blev lagad, kom hem, använde den i en dag, och nu är den sönder IGEN!!! :@ Blir galen på den jävlen. Därför kan ni fortfarande inte få nya bilder....

Nu ska jag packa lite till skolan i morgon, plugga SO:n och sen typ....inget. det är 2 1/2 men 21.00 (tror jag) så det får ju inte missas. I dag på tävlingen mötte vi Marie Knutsson, en himla bra dressyrtränare som jag tränat för i drygt ett år men nu slutat. Innan nästa dressyrtävling sak vi åka till hennes gård (Källetorps RF) och träna för henne. Tycker det är skitbra om man kan åka och träna för en så pass bra tränare en gång i månaden eller så och få nya tips och hjälp som man sedan tränar vidare på hemma själv. vet ännu inte när nästa dressyrstart blir då alla de närmsta veckorna är rätt långt i väg, men SNART ska det bli i alla fall. Nu ska jag fixa lite tidsinställda till er i morgon.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback