Hej

Nu har jag fixat i ordning nästan allt. Sadelgjorden hänger på tork efter en grundlig tvättning så den får jagabsolut inte glömma. Sen har jag ej packat in i bilen heller eftersom vi inte ska köra förren 10.30 så hinner jag det i morgon. Vill inte släppa ut henne på morgonnen i fall hon rullar sig (vilket hon allidi gör) så tänkte släppa henne i en liten liten "sjukhage". Problemet är att hon sätter ner halsen och kryper under trådarna även om man ahr 3 trådar. Hur fan lyckas hästen?! Men jag sak sätta upp en extra tråd längst nere så får hon stå där och äta sitt hösilage. Nu ska jag bara vräka i mig chips (kommer Pej orka bära mig i morgon) och sen ska jag nog lägga mig och läsa lite innan lampan släcks.

I dag är det exakt 100 år sen Titanic sjönk. 100 år....


Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

sv: ja det är hon, gudasöt :')

2012-04-14 // 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback