Hej

Sitter vid datan och pausar från godis. Vill äta mer men får inte (av mig själv) för då kommer jag få världens magont. I dag ahr jag pysslat med Lotta lite. Hon fick som påskgodis mina hembakade hästgodis sorter och hon fullkomligt älskade båda två :) Sen följde hon med mig och letade påskägg (japp, maybe barnsligt men en stark tradition!) I morgon tror jag att jag ska rida ut en liten runda med henne. Ska snart lägga mig, så sista inlägget (tror jag i alla fall) så godnatt!

 


Kommentarer från er söta läsare.

SV: Jajamänsan, det gör jag! Jag älskar att pyssla om lite extra och göra honom så där fin, och Samson likaså. Det är mysigt och jag blir taggad av det :)



Så ja, jag förbereder ungefär likadant till en klubbtävling som vilken annan som helst, förutom att jag inte packar då ;)

2012-04-08 // 00:13:13

Hej! fin blogg<3

Ställ gärna en fråga eller två i vår frågestund: http://jedressage.blogg.se/2012/april/fragestund.html

Kram!

2012-04-08 // 10:25:34
» Ida

Härlig bild! ♥

2012-04-08 // 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback