Heej bloggen

I dag har jag faktiskt varit duktig! Jag har städat mitt rum från golv till tak, dammat, bäddat om, dammsugat, rensat garderoben och dammat av alla hyllorna. Sen fick jag ännu ett städryck och fortsatte i köket också med disk och allt vad det innebär. Har faktiskt inte varit utanför dörren i dag då jag vill vara FRISK tills på SÖNDAG! Jag har även bakat hästgodis till pållarna, vill ni ah recepten? Egen påhittade men till och med Lotta gilla dom så då måste det ju va gansak ok ;) På tal om Lotta ja, henne red Jenny Penny ut med en runda så hon inte står 3 dagar i rad. I morgon skajag testa rida om jag inte har feber I think. Ska snart sova så det får bli godnatt nu. Godnatt!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback