Goddagens

Nu ska resten av kvällen tillbringas framför datan. Ska försöka fixa ihop några bra inlägg. Ska lägga mig tidigt, tidigt i dag då jag sov ungefär 3 timmar i natt. Bläää....:( Nu har jag inte ridit Peja på en vecka! Fattar inte att det ska ta så lång tid för en liten förkylning. Jenny har i alla fall ridit Peja lite i veckan så hon har inte stått helt. I dag hoppade hon Lotta och hon sa att det gick jättebra och dom hoppade upp till 110 cm. Duktig Lott! <3 I morgon har jag tänkt rida ett "lekridningspass" alltså utan krav eller någonting.
Jag ska ju köpa ny väst och vill absolut ha en marinblå. Nu har jag hittat en begagnad i nyskick, en marinblå racesafe väst som ska bli min :) Jippi! Nu ska jag försöka pussla ihop lite inlägg, hej så länge.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback