Glad påsk! :)

Nu har mamma och jag gjort lite påskmat tills lite släkt kommer. Nu i morse avanmälde jag även till hopptävlingen på söndag eftersom jag inte har ridit henne på helöa veckan och och bara har gått en dag så är det inte rättvist mot hästen att ta i väg henne på en hopptävling och kräva det av henne. Det tycker båda mamma och jag, så därför har vi sagt att vi kör för fullt nu till dressyren nästa vecka. Är såå taggad då min lilla loppa har blivit en underhäst :D <3 Jätteglad att det inte va dressyren denna helgen och hoppningen nästa så jag misat dressyren. Tummen upp! Jag har precis släppt ut hästarna. Det blåser, regnar/snöar och är riktigt kallt så dom fick faktiskt på sig vintertäckena i dag. Känns väääldigt konstigt att ta på dom vintertäckena i april månad! Nu ska jag duka och sen fixa i ordningen mammas påskägg från mig :) Bye bye alla och glad påsk.

   

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback