Fula hjälmen på en dressyrryttare



Den här hjälmen är så extremt ful och jag ahr dissat den innan. Jag kallar den för ankhjälmen för anka va det första jag tänkte på när jag såg den. I dag och i går när jag kolla grand prixen och kuren på TV så va där en dansk dressyrryttare som hade den här hjälmen. Då va den inte riktigt lika ful faktiskt, näst intill snygg! Passade faktiskt riktigt bra på en dressyrryttare men skulle varit extremt ful till en hoppryttare.

Förvörigt en HISS till de dressyrryttare som använder hjälm när de tävlar. Det är ju mycket säkrare och man föregår u med gott exempel för de yngre, men jag föredrar ändå hatt när man tävlar den nivån, det ser ju så mycket proffsigare och snyggare ut.

Bilden är tagen från Cheval ridsport, kostar 3999:-

Kommentarer från er söta läsare.

Har en outfittävling på bloggen, var gärna med:

http://powerponys.blogg.se/2012/april/outfit-tavling.html#comment

2012-04-22 // 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback