Dagens ridpass

I dag lekred jag litta. Slängde på bettlösa tränset, skydden och sen upp. Barbacka. kan säga att rida barbacka på Peja är som att krocka med berget. Nä, skämt åtsido men det går absolut inte att sitta stilla i traven, speciellt inte utan att hålla i manen. På grund av detta skrittade jag fram 10 minuter och sen började vi galoppera direkt. hoppade en banan på kanske 60 cm sen i slutet hopade vi 5-studs ett par gånger och sen satte jag upp ett kryss på 70 cm och ett räcke på 85 cm. fast sen kom katten feli oxh skrämde henne så det blev lite av helikopterhopp. Sen hoppade jag 70 cm utan att hålla i tyglarna för att träna balansen - vilket inte behövs kanjag säga då jag fan inte rör mig. Efter det skrittade vi av i hagen :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback