Dagen i dag!

* Mocka extra nogrannt, tvätta krubba, sopa ner spindelväv

* Städa upp i sadlekammaren

* Rida ut med Lotta

* Plugga SO

* Kanske åka till Hööks och byta ridskorna till en storlek mindre då de här va för stora

* Städa på mitt rum

Så ser listan på att göra ut i dag. På måndag har vi halv studiedag så då ska jag passa på att åka till Hööks när jag ändå nästan är i stan och byta ridskorna. Sadelkammaren fick sig en uppfräschning och Lottas box lika så. Men jag red ej ut med henne utan gjorde exakt samma sak som i går, men tränade lite extra på att byta galopp över hindrena då hon inte skulle göra detta i dag. So:n palla jag bara inte med, ha ha :) I morgon sak det i alal fall bli en uteritt, det har jag lovat henne.

 

Om exakt 2 månader och 3 dagar åker vi på ridläger!!!! 24/6 - 30/6 2012











Kommentarer från er söta läsare.

Vilka sommar-känslor man fick av den bilden! :)

Fin blogg!

2012-04-22 // 18:41:34

Ja :) Tack

2012-04-22 // 18:58:57

Kul med ridläger! :)

2012-04-23 // 01:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback