Bad update

I dag har varit en städ och ute dag. Mockat till 3 av 4 pållar, vägt upp morgonhösilage tills i morgon och sånt. Sen va vi även och tittade på en soffa som vi eventuellt skulle köpt, men den va sliten så vi strunta i det. Vi får fortsätta leta och sen är det ju så kul att kolla på annonser om begagnade saker :) Tycker i alla fall jag. Fast det är ju inte alltid seriösa. Vi ahde ju bestämmt att vi skulle köpa den racesafe västen och vi hade fått hennes kontonummer för att sätta in pengarna och allt och dagen efter skickar hon ett mejl där det står: Tack för visat intresse men vi avstår affären med dig. Jag blir så jävla galen på sånna människor. Lotta fick ledigt i dag då det har regnat hela dagen.

I morgon har vi halvstudiedag och går 8.30 - 12.00. Efter det ska jag åka till Hööks och byta ridskorna till en mindre storlek och även köpa lite andra saker. Visar vad jag har köpt i morgon. Nu har jag precis duschat och håller på att handtvätta några schabrak då tvättmaskinen är sönder och jag har inget rent alls. Vill ju inte att hon ska få skavsår. Ny maskin kommer i veckan.

Nästa tävlingar blir en hopptävling i Ödåkra RS den 1/5. LC och LB.
Dressyrtävling i Staffanstorp RF den 5/5. LB:1 och LA:1

Nu sak jag fixa lite tidsinställda till er. Den kommande veckan ska jag följa schemat till punkt och pricka. Alltså uteritt med intervallträning i morgon.




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback